N-am dat bir cu fugitii!

Am mai facut alte lucruri marunte si daca tot mai este inca timp pana vine toamna serios am pus in fata blocului cateva legume, pe care le ud  de data asta. Am mai plantat si cativa pomi fructiferi, cu gandul la copilarie. Ce-mi mai placea sa dau tarcoale prin gradinile vecinilor sa le mananc guliile si rosiile. Stiam prin cartier multi pomi fructiferi si cand dau fructe, asa ca m-am gandit ca poate generatiile ce vor sa vina din urma poate se vor bucura si ele de unele fructe proaspete luate cu "japca". Printre plantele anuale puse se numara si deja celebra "salata si spanac", dar am mai pus si cateva fire de cepa si ridichi.

Imi consum timpul cautand tot felul de idei si incercand sa dau peste cateva solutii, insa nu stiu care vor fi sortii de izbanda, in cea ce priveste viitorul apropiat. Ca in orice anterpriza la inceput te confrunti cu lipsa capitalului si probabil inca alte cateva lucruri, dar consider ca aceste praguri pot fi depasite, doar ca necesita ceva timp pana gasesti o bresa prin care sa te strecori. 

Am sa va tin la curent cu ultimele planuri, in momentul in care am sa ma decid pe ce cale am sa apuc.