O stire pro la ProTv

Astazi pe cand sorbeam mai bine dintr-o ciocolata calda proaspat facuta de tonomatul de pe hol, primesc un telefon din partea unei corespondente Pro Tv (Andreea B.) care imi spune ca ar dori sa realizeze un scurt material despre gradina de care am eu grija de la Sanicoara. Ma tot fofilez eu si ma cer de la un laborator, care culmea chiar nu s-a mai tinut si mergem la gradina, filmam putin, 3-4 intrebari, nu prea complicate si acum urmaresc stirile cu Easca sa vad ce a iesit la montaj. Nici acum nu ma pot abtine sa nu rad. Ii arata pe niste neni cu un mic solar si zic ei cum ca au facut si au dres in solar dupa care vine faza de un real geniu, imi mentioneaza numele dupa care urmeaza o fraza memorabila "salata, spanac"... Cred ca nici nu se putea mai bine! Absolut genial! Daca fac rost de filmare promit solemn ca o voi posta!

Update: am dat de stire!

ProTv cu adevarat profesionisti!

Ia auzi ce-o mai dau in balarii astia, cica pamantul necultivat se transforma in desert. Nu stiu cine scrie textele astea, dar sigur mai mult de 3 clase nu s-ar zice ca are, e complet pe dinafara.

PS: Cred ca daca violam vreo baba sau vreo oratanie nu mai cenzurau nimic!

GENIALI!